sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Huutopakettina

Muuton ja "hirsituvastani" luopumisen johdosta, olen myynyt kalusteita ja puutarhaan liittyviä juttuja Huutonetissä. Kaikki on sujunut erittäin mallikkaasti eli kauppojen synnyttyä ihmiset ovat ottaneet välittömästi yhteyttä ja olen tavannut todella kivoja ihmisiä, heidän noutaessaan ostamiaan tuotteita paikanpäältä ( jatkuu myös alkavan viikon iltoina ;).
Olen myynyt vain kerran aikaisemmin parit huonekalut kyseisen saitin kautta, joten Huutopakettina lähettäminen oli minulle uusi tuttavuus. Mutta voi että... siis todella kätevä systeemi!
Näin paketin voi lähettää edukkaammin ja kaikki tiedot on valmiina, kunhan tulostaa ja teippaa lähetykseen.

Vielä on myymättä nämä puutarhaan liittyvät jutut ja nämä voi lähettää Huutopakettina ;)





Näihin somistelin keväisin kukkia ja syksyn saapuessa talvisia "istutuksia".
Ja näitähän voi käyttää myös parvekkeella tai sisätiloissa, jos sisustukseen sopii.
Yksi oikaisu.... tuossa kantokorissa kuljetin astioita tai ruokia paikasta toiseen :)

Näitä ei voi lähettää Huutopakettina, koska paketin maksimimitat on 120x60x60 cm ja paino 35 kg.




Tuossa Peililipastossa ei ole mitään lakkausta pinnassa, joten jos minulla olisi tilaa sille, niin maalaisin sen valkoiseksi.... se on niin ihana! Niisk, kun joudun siitä luopumaan :(
Nojatuoli on aivan ehyt ja TODELLA hyvä istua. Jos se mahtuis mulla johonkin, päällystäisin sen mustalla kankaalla ja maalaisin puuosat valkoisiksi korkeakiiltoisella maalilla.
Mutta nyt on tilanne näin ja voin vaan toivoa, että nämä rakkaat, vanhat kalusteet löytävät uuden kodin, jossa niitä arvostetaan.
Peililipastosta minulle on aikoinaan kerrottu sen verran, että se on roudattu Suomeen Australiasta.

Myytävät tavarani löydät TÄÄLTÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti