perjantai 26. elokuuta 2011

Viipyilevää huomenta!

Minä rakastan tällaisia rauhallisia ja pitkiä aamuja. Minulla on tänään miljoona eri asiaa tehtävänä, mutta haluan epätoivoisesti viipyä tässä kiireettömässä olotilassa..... rentoutua muodin parissa, sekä lukea hyviä blogeja.
Ennen kuin pakotan itseni taas suorittamisvaihteelle ja toimintaan, haluan jakaa pari aamun ajatusta ;)

Minulla on tiedossa jo parit iltapuku tilaisuudet tulevalle juhlakaudelle ja ajattelin tänään vierailla myös pukuvuokraamossa kartoittamassa sen valikoiman. Minulla on nimittäin aina todella vaikeaa löytää iltapukua, jossa kaikki kriteerit täyttyvät eli puku "näyttää minulta".
Kaapissa on musta puku, josta ostaessanikin mietin saavani uuden puvun stailaten "seuraavalle kierrokselle".
Tästä kuvasta sain ajatuksen stailata sen mustalla pitsillä. Eikun suunnittelemaan....

Pukuni on ylhäältä samanlainen eli spagetti olkaimilla. Täytyy kartoittaa pitsivalikoimaa lähialueelta, sillä tuohon asiaan ei käy mikä tahansa pitsi.

Kulta on tämän hetken in-asia ja itse tykkään yhdistellä eri tyylejä... joten tämä neuleen ja kultaisen, juhlavan alaosan compo iski kympillä.




Miten hyvin persikka ja punainen käyvätkään yhteen. Kumpikaan ei ole värejäni, (muutakuin asusteissa pienissä määrin) joten olen yllättynyt.

Mutta nyt hei, mulla pitää lopettaa tämä nautiskelu ja aloittaa tehokas päivä, ettei se jää lyhyeksi.
Jos joku tänne eksyy, niin kivaa, aurinkoista ja lämmintä päivää juuri sinulle. Nautitaan näistä viimeisistä lämmöistä, ennen kuin "jääkausi" taas alkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti