keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Muutos on mahdollinen!

Jokainen tätä blogia lukeva on varmasti huomannut, että olen työstänyt itselleni todellista elämänmuutosta. Eilen illalla oli juhlaan aihetta, koska pitkään harkittu ja ison prosessin työstämisen myötä "toinen puoli" suuresta muutoksesta sai vihreää valoa. Eli todellakin muutos on mahdollista, mutta se vaatii välillä "epämiellyttävääkin" itsetutkiskelua, raadollista rehellisyyttä varsinkin itseään kohtaan ja realiteettien hyväksymistä.



Nyt pyydän teiltä  kärsivällisyyttä ja ymmärrystä. Menee varmasti "hetki", kun sukellan uuteen elämääni ja en ennätä (tai jaksa) tänne säännöllisesti kirjoitella. Mutta lupaan, että odotus palkitaan koska sitten on vuorossa se "toinen puoli" muutoksesta joka sitten onnistuessaan vaikuttaakin tänne blogin puolelle. Mutta koska aika on rajallista, pitää edetä askel kerrallaan :D

En tiedä saako tuosta sepustuksesta mitään selvää... olen niiiin fiiliksissä.


Ps. Päivä sen kun paranee.... sain Annalta tälle päivälle ajan ripsihuoltoon, joten on sitten räpsyttimetkin kunnossa. Aatelkaa, viisi viikkoa edellisestä huollosta. Miten kauan teillä muilla ripset pysyy hyvän näköisinä?


Kuva lainattu, mutta tuollaiset kaarevat ja pitkät (silkki) ripset minulla on ja olen tooodella tyytyväinen. Ja kyllä, olen koukussa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti