sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Ilman puhelinta

Viipyilevää huomenta kaikille :) On ollut aivan ihana viikonloppu jo tähän mennessä. Olen nukkunut paljon ja vieläpä hyvin (!), antanut itselleni lahjan, josta olen haaveillut jo vuosia, tehnyt lenkin upeassa syysauringossa, syönyt herkullista pitzaa ym. ja katsellut leffoja.... olo on todella levännyt ja rentoutunut.

Tämä päivä onkin sitten jo aivan toisenlainen. Työlista on melkoinen :)
Ja muistatteko, kun kerroin uudesta puhelimesta, joka on kiltisti odottanut laatikossa vapaata hetkeä, jolloin se ehditään ottaa käyttöön. Vaistoni kertoi, ettei siitä selvitä ilman vaikeuksia.... ja taas se oli oikeassa. Ehdin poikkeamaan Elisan liikkeessä eilen lauantaina, vaihtamassa tiedot pienempään korttiin ja illalla sitten aloin ottaa I Phone nelostani käyttöön.... eipä onnistunutkaan!!
Ilmeisesti uudessa kortissa kaikki ei ole kohdallaan ja niinpä olen ollut ilman puhelinta lauantaista lähtien ja tänään ei liike ole tietenkään auki, joten toivottavasti kukaan ei yritä minulle epätoivoisesti soittaa :(  Minä sitten inhoan näitä juttuja!!


Kun ulkona on syksyinen hämärä, on ihana tehdä kodista tunnelmallinen kukin ja kynttilöin.

Ihanaa syksyistä sunnuntaita teille jokaiselle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti