maanantai 2. kesäkuuta 2014

Ruttuista ja rentoa sen pitää olla





Pellavakuumeeni hipoo jo keukokuumeen tasoa. Fiilis, joka tulee näistä hm-sivuston kuvista on niiin suloisen rento että hankintalista on hetkessä valmis. Värivalinta vielä mietityttää. Haluan sängystäni ensimmäisen kuvan näköisen. No... itseni tuntien se ei ehkä mene ihan yksyhteen, mutta idea on sama.
Ensimmäisien pellavakokemuksien jälkeen voi sanoa, että päinvastoin kuin puuvillaisten vuodetekstiilien kanssa niin pellava vain paranee vanhetessaan.

Ps. Olen kehittänyt itselleni myös lepakkotuolihimotuksen (toiseksi viimeisessä kuvassa) ja sille ei todellakaan ole meillä tällä hetkellä tilaa. Siskollani oli aikoinaan samainen tuoli ja siinä oli todella ihana istua.

Minun persoonallinen DIY-projektini olohuoneessa, on viittä vaille valmis. Odottelen vielä yhtä osaa saapuvaksi, sitten kyseinen kokonaisuus hallitsee osaa huonetta antaen sille kesäisen ilmeen.

Kivaa päivää!

Erja





2 kommenttia:

  1. En ole itse niin ruttuisan ystävä mutta olen kuullut että nämä H&M pellavatuotteet ovat todella hyviä! Siitä Erja vaan tilaamaan! Minusta tuo tummempi versio on kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on hyviä... olen testannut paria tyynynliinaa ja pussilakanaa käytännössä ja olen aivan myyty. Olenkin kallistumassa noiden harmaiden kannalle, koska makuuhuone on nyt niin valkoinen ja eleetön. Kiitos mielipiteestä Sofia <3
      Ps. Minäkään en ollut ennen ruttuisan ystävä, mutta nyt.... tarvitsen varmaan rentoa kotiympäristöä ;)

      Poista